Thursday, July 1, 2010

my feeling of u....


hari ahad-hari terakhir induksi.....
stat dari petang lagi emosi da jadi x stabil....
perasaan sedih menguasai diri...
sbb aku th, mlm ni aku akan balik...
xdpt join team fesi pada saat2 kemuncak....

redha je la...
papepon family lebih utama...

malam tu emosi makin x terkawal....
tgk rakan2 fesi pon da buat air mata ni murah tuk mengalir...
x tahu la nape rasa sebak sgt.....
tp aku da xnak nangis dpn dorg....
malu...
cukop la nangis skali dpn sume pasal kes belon tu...
hahahaha....
so jalan yg terbaik, aku duk sorg2 kat blakang pintu....
hanya perhati kan rakan2 fesi dari jauh...
spjg mlm tu hanya dia sorg je setia menemani aku....
dpn dia gak la air mata ni xleh nk tahan dan akhirnya ngalir jgk....
tp en nik nmpak...
cess blh plak dia gelakkan aku....
tp ble air mata makin laju, menggelabah en nik...
hahaha...
asalnya janji abah dtg amek kol 10...tp mntak postpone ngan abah kol11.30...
mulanya dia marah...tp xkesah la...jap je...
di saat, kete aku meninggalkan perkarangan kptm,
perhhhh sayu giler.....
perasaan mcm da xkan jumpa da dorg ni....
huhuhu....

----------------------------------------------------

esoknya-isnin malam-malam bbq....
tyme rakan2 fesi tgh berseronok aku plak da slamat smpai umah my sis di seri kembangan...
kesebakan kembali menerjah jiwa bile membayangkan kemeriahan party bbq @ mjlis perpisahan cik idayu @ smbutan befday sha....
mesti best giler....
makin rasa sebak bile sorg demi sorg mms gmba ayam....
saje la tu nk buat org jeles....

ade ke ptt suh aku tgk gamba je

tetiba dapat msg dari hadi ---> sir fazli mntak nak makan bahagian nida.....

hahaha....nk tergelak bace msg tu....sir, kl da P tu P jgk la....
makan byk....

bukti team P mmg kuat makan

da nk dkt kol 11, di khabarkan plan tuk cik Idayu akan dilancarkan...dia cakap kl nak same2 rasa kemeriahan nya, coll la....
so aku pon call la....
skali lagi perasaan hiba tu datang...
spjg mjlis cik idayu tu aku dgr je melalui phone....
perhh korg nangis kat sana ramai2....
aku nangis kat cni sorg2 smpai teresak2....
hanya dia yg tahu....
sempat gak la aku sembang jap ngan cik idayu, sha, piah, wani, fyza dan iman....
bile dgr kata2 dorg ni. lagila la laju air mata ni....
blh dikatakan malam tu nangis smpai hbs stok air mata tuk setahun.....

satu lagi perkara yang menyentuh perasaan bile dgr ucapan miss dilla...
kata2 yang miss ungkapkan tu x akan aku lupakan sampai bile2...

"cinta adalah untuk di nikmati bukan untuk di tangisi"...

salah seorg mangsa virus giler mic

:: ape yg nida tulis kat cni hanya sekadar luahan hati sebagai seorang teman yang xdapat bersama teman2 yang lain....

:: bile dah di katakan teman sejati, wlaupon berada pada jarak yang jauh, tapi hati ini sentiasa dekat dgn kamu semua....


:: tangisan yang mengalir itu da cukop tuk buktikan betapa nida sayangkan kamu semua.....


p/s: untuk dia, atas ape yg awk da buat tuk saya selama tempoh ni, kini sy pecaya awk adalah teman sejati saya... thanx so much...

to all team fesi,
I LOVE U DAMN MUCH.....


...KENANGAN TERINDAH...

:: teman sejati,
~~nieda~~

1 comment:

  1. bak kata org tua2, " x kenal, maka x cinta". itu yg kita sume tlh alami.....sememangnye kta tlh pon mengenali antara satu sama lain dan semoga ia akan berkekalan tuk selamanye

    ReplyDelete